Kompis, det går bra nu!

Det går bra nuuu!
Dagen började vid 12 för min del ;)
Då käka jag frukost, sen fick jag paanik, skulle träffa Anna 12.50 och när jag börja sminka mig var den 12.49...
PANIK..
Så fick värsta randen och så fick jag springa och möta henne så gick vi och mötte Adam och Filip så gick vi till Filip som bodde en evighet bort..
Sen när vi kom fram var jag svettig...
Haha..
Vi gjorde la inget speciellt typ..
Kollade på drag me to hell, en psyko film som jag såg med Anna för några veckor sen..
men vi såg den iallafall ;)
Rekommenderar den till er som vill se sjuka filmer..
Sen hade Filip jätte söta ankor också ^^ verkligen jätte söta :o
Asså levande ankor !
As cooolt ju ;o
Och så hade han massa hönor men dom såg jag inte ..
Sen stack jag Anna å Adam hem :)
Fast hem till sig själva eller vad man säger xd
Tog fan 50 minuter att gå hem :(
och så var det mörkt :(
Sen kom jag hem och var trött, gnällig och huuuungriiiig!!
Så pappa lagade mat :)
Sen kollade vi på tv och så ;)
Nu skall jag sova, ska kolla på handboll imorn :D
Ska bli kuuul :)
Börjar kanske med dagens outfit bilder igen?
Men inte idag, för idag har jag bara : svarta mjukis byxor, grå tajt halvlångarmad tröja och goa träningsstrumpor :D
Makeup: rufsig tofs och missbildat smink ;)

Men ni får ha det as bra!

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0